Close
Pár tipů, jak si vybudovat skvělý pracovní tým.
Zaměstnance, a nutno dodat kvalitní, hledá v dnešní době každý. A to téměř neustále. Můžeme vyjmenovat hromadu důvodů, proč to
Read more.
Prodávejte příběhy
To se jednoduše řekne, ale hůř udělá. Proč je to ale tolik důležité? Zní to jako klišé, ale příběhy prodávají.
Read more.
Zaměřte se na komunikaci se svým zákazníkem
Zákazník je zhýčkaný a chce víc. Úspěšní prodejci a poskytovatelé služeb mají svou marketingovou strategii naplánovanou do nejmenšího detailu a jasnou
Read more.
Využíváte také sílu GIFŮ na síti?
Hýbající se obrázky nedávaly spát lidem od doby vynálezu kinematografie. Vlastně se takzvanými gify vracíme nazpátek k vynálezu Fantaskopu z roku 1832,
Read more.
8 marketingových tipů pro ještě úspěšnější rok 2017
Prezentujte se jedině kvalitními fotografiemi Pozornost přeci přitahují pouze kvalitní fotky jídel a prostorů restaurace či kavárny. Usnadníte klientům rozhodnutí,
Read more.
Na sítích se dlouhodobě vyplácí přirozenost, vstřícnost a porozumění
Spravujeme sociální sítě několika úspěšných firem. Například řeznictví, které vyrábí domácí produkty, a praktické lékařky, která je zároveň výživovou poradkyní.
Read more.
Osvědčené tipy pro úspěšný web
Zase předělávat web?!? Jistě. Každá úspěšná firma předělává web. A nejednou v roce. Velcí hráči si pohrají s webem každý den. Sledují
Read more.
Spočítali jsme Vám to!
Včera jsem se rozhodla, že spočítám všechny reklamní poutače, které na cestě do práce potkám. Bydlím kousek za Prahou, občas
Read more.
I vaše babička používá sociální sítě
I bratr, sestra, neteř a její manžel. Prostě každý má Facebook. V roce 2012 byla často googlovaná otázka „proč mít Facebook”
Read more.
Trocha strategie nikoho nezabije
Opravdu bude nutné sestavit si strategii. Je to úplně stejné jako když plánujeme cestu. Víme, v kolik chceme vyrazit, kdy tam
Read more.
Správný marketingový koktejl
Jak se vaši budoucí klienti co nejrychleji dozvědí, že právě vy děláte ten nejlepší burger, užitečnou aplikaci nebo šijete mantinely
Read more.
Není fotka jako fotka
Fotka prodává S dobou se mění i rčení. Místo obalu prodává fotka. A dost zásadně. Každý z nás si dopředu
Read more.