Close

13.12.2016

8 marketingových tipů pro ještě úspěšnější rok 2017

Prezentujte se jedině kvalitními fotografiemi
Pozornost přeci přitahují pouze kvalitní fotky jídel a prostorů restaurace či kavárny. Usnadníte klientům rozhodnutí, proč zajít právě k vám. V tomto článku jsme téma rozebírali podrobněji. 

Recenze jsou forma komunikace
Samozřejmě lépe se odpovídá na slova chvály než na stížnosti. Ale chyby se stávají přeci každému. Ukážete se jako osvícený majitel a mezi námi omluva ještě nikoho nezabila. Odpovídejte na Facebooku, přihlašte se ke svému profilu na Google, Tripadvisoru či Restu.

Blýskněte se na akci či Foodfestivalu
Nebo raději na Restaurant day a na Zažít město jinak? Ti odvážnější se mohou domluvit s dalšími podniky v ulici a uspořádat svou jednodenní akci. Kde jinde oslovíte naráz tolik potencionálních klientů?

Spolupráce s foodblogery může prospět
Je jich mnoho a mají mnoho fanoušků. Máme ověřeno, že při spolupráci s tím správným blogerem se podnik začne plnit. Blogy, které nás baví sledovat jsou například Gastromapa Lukáše Hejlíka, TasteofpragueSmoothcooking a Storyous Magazín.

Alespoň sledujte, co se děje na Instagramu
Sami víme, že dělat obsah na instagram i facebook zabere čas, ale rozhodně se vyplácí. Mrkněte:  #restaurace #czechfoodies  #restauracevpraze  #vinohrady #restauracesvyhledem
Lidé se rádi pochlubí skvělým dortem či jídlem a přitáhnou k vám zadarmo pozornost ostatních. 

Videobsah a Gify
Pohyblivé obrázky slaví úspěch a videobsah bude za chvíli nutnost stejně jako stávající kvalitní fotografie. Krátká videa, kde se rozkrojí šťavnatý steak nebo se přelije čokoládou dezert, vám otevřou dveře do dalšího levelu. Toto téma je obšírnější, věnovali jsme se mu zde

Emailing je nedoceněný nástroj komunikace
Spamů máme ve schránkách každý den hromadu, kvalitních sdělené méně. Pokud budete mít svou databázi klientů, snadno je už nalákáte na pořádanou akci nebo ochutnávku nového menu. Zamyslete se, zdali ho využíváte naplno.

A koho stojí za to sledovat a inspirovat se?
Jeden z úspěšných facebookových profilů, který představuje světové šéfkuchaře. Jamieho nemůžeme vynechat. A na profilu Food insider trendy přímo híří. 

Přejeme, ať se vám daří, váš digitální obraz vzkvétá a máte spoustu spokojených klientů i kolegů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *