Close

22.11.2016

Na sítích se dlouhodobě vyplácí přirozenost, vstřícnost a porozumění

Spravujeme sociální sítě několika úspěšných firem. Například řeznictví, které vyrábí domácí produkty, a praktické lékařky, která je zároveň výživovou poradkyní. Ač se jeví jejich obory podnikání velmi vzdálené, v jistém směru až konkurenční, mají společného mnoho. Majitelé těchto společností jsou přirození, vstřícní, mají pochopení a váží si svých zaměstnanců a klientů. Je radost s takovými lidmi spolupracovat a pravidelně se s nimi setkávat.

Pokud budeme na jejich komunikaci s fanoušky, příznivci a potencionálními klienty nahlížet z marketingového hlediska, potvrzuje se nám, že se vyplácí komunikace a tvorba obsahu v přirozeném a přátelském duchu. Každý den vidíme nepřeberné množství reklamních sdělení, které nám zajistí spokojenost, lásku, radost a štěstí. Pravda to není, ale většina tomu věřit chce, a proto pokušení koupit si s výrobkem či službou dávku sluníčka podlehne. Jednou. Možná víckrát. Dokud konkurenční výrobek nebude mít větší dávku emocí. A to je vlastně dobře.

V případě těchto dvou firem k jejich propagaci nepoužíváme výrazy jako “zaručeně nejlepší” či “nejlevnější”.

A i přesto komunikace funguje, jejich příznivcům se líbí, stoupá návštěvnost stránek a chodí nové objednávky. Přirozenost a nenucenost se v obou případech vyplácí. Lidé nejsou hloupí, a pokud má být fanouškovská a klientská základna kvalitní a ne pouze o velkém čísle, přirozenost a přátelský duch se nám i našim klientům opravdu vyplácí.

Rozpočet na reklamu a správu sítí není ani u jedné firmy obrovský. Nejsou to desetitisíce. Je to tolik, za kolik si to mohou majitelé i my dovolit. Nepředháníme se s velkými agenturami, ale vidíme jasný výsledek a narůstající počet klientů u obou našich partnerů. A nemusíme vůbec zveličovat či poupravovat pravdu.

A to nás na spolupráci s klienty naplňuje a opravdu baví. 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.