Close

1.11.2016

Osvědčené tipy pro úspěšný web

Zase předělávat web?!? Jistě. Každá úspěšná firma předělává web. A nejednou v roce. Velcí hráči si pohrají s webem každý den. Sledují v analytice, co uživatele zajímá, co hledají, kam klikají, a podle toho jim servírují přesně to, co si žádají. „Náš web stál před pěti lety 80 tisíc a ještě nám stačí…“ Argumentace, která Vás zavede do digitálního hrobu. Co tedy uživatel v dnešní době preferuje? Přece to samé, co Vy!

Rychlost webu
Webová stránka se musí rychle načíst a uživatel ihned pochopit, o co jde. Nespočet studií uvádí, že za prvních 5 až 10 vteřin se uživatel rozhodne, zda na webu zůstane, nakoupí či si se zájmem vyhledá další informace. Jakmile to nejede, odchází…

Vlastní fotky a videa
Aktuální fotografie, bannery a nově i video je v dnešní době nutnost. Vizuálni stránka prodává a díky ní k sobě přitáhnete pozornost. Fotografie musí být uvěřitelné, fotek v databance není až tolik a začínají se opakovat. Nejhorší je, když tuto lest klient prohlédne. Zjistí totiž, že Vám nestojí za vyfocení produktu či služby, kterou mu nabízíte. A to se v dnešní době nenosí.

Hlavně aktuálně a s fungujícím kontaktem
Jakmile je webová stránka neaktuální a není zajímavá, zmizí v propadlišti vyhledávačů, na míle vzdálená od zájmu kupujících a uživatelů. Vyhledávače počítají s těmi, kteří mají aktuální obsah. A ruku na srdce, na to slyšíme i my sami.

Mobilní verze webu
Musí být. Odtrhněte někdy oči od svého smartphonu a rozhlédněte se kolem sebe. 90% lidí všech věkových kategorií sleduje stejně jako Vy, co se děje v tu chvíli na internetu. Hledá informace a hltá obsah. Mobilní verze může být o něco jednodušší než samotný web, ale musí obsahovat ty nejdůležitější informace, které potřebujete sdělit.

Obsahová část
Hlavní stránka = obsah, který je stručný, jasný a výstižný. Poskytněte uživatelům zajímavý obsah, a navíc i doplňující informace. Používejte blog, pošlete podrobnější informace do emailu či uveřejněte novinku na sociální síti. Kvalitní informace Vám službu v dnešní době určitě udělají!

Recenze a sociální sítě
Požádejte o hodnocení Vaše návštěvníky, uživatele či klienty. Ukažte, co je ten Váš majstrštyk. Přesvědčíte tím další potencionální uživatele, že právě od Vás si mají službu či výrobek zakoupit. Mrkněte na portály jako Foursquare či Telp, třeba tam už nějakou recenzi máte!  Přihlašte se ke svému profilu a nezapomínejte na recenze reagovat. Ikonku portálu si pak vložte na webovou stránku, ať se to o Vás dozví, co nejvíce lidí.

Klíčová slova
Jsou právě ta slova, která nejvíce vystihují, o co na Vašem webu jde. Co nabízíte, co je právě ta Vaše přidaná hodnota. Zadávejte relevantní klíčová slova a aktualizujte je. K tomu dobře poslouží třeba Sklik nebo adWords.

Tip na závěr:

Kontrola
Nechte si zkontrolovat Vaše stránky a nebojte se zeptat na názor více lidí, přátel či lidí na Facebooku. Můžete se dozvědět cenné informace, jak web vylepšit, a odchytat mouchy či hrubky. A rada od přátel je opravdu nad zlato!

okud nad novým designem přemýšlíte, ozvěte se nám. Nás weby baví a každý měsíc jich několik nových přivedeme na svět. Posuďte sami třeba na zbrusu novém webu řeznictví Garretto.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.