Close

15.8.2016

Správný marketingový koktejl

Jak se vaši budoucí klienti co nejrychleji dozvědí, že právě vy děláte ten nejlepší burger, užitečnou aplikaci nebo šijete mantinely do dětských postýlek? Dáte si reklamu do televize, nasadíte PPcéčka, připravíte facebookovou nebo instagramovou kampaň, vyrazíte do ulic s ochutnávkou nebo na farmářské trhy? Zajistí to cedule před provozovnou v kombinaci s letáky do schránek? Napíše o vás bloger nebo dáte slevu na slevový server?

A co trochu těžší kalibr? Necháte třeba běhat krávy po dálnici s reklamou na váš podnik? Je okurková sezóna, určitě to budou minimálně  tři dny omýlat ve zprávách. Nebo si objednáte outdoorovou kampaň a budete mít polepy v metru, na citylightech, zastávkách a billboardech?  Vyprsí se u vás v restauraci pár modelek a tisk bude náhodou u toho nebo si necháte od známého designéra vyrobit na zakázku interiér? Nic není nemožné. Jen musíte obětovat čas, peníze a opět čas na vyhodnocení přínosu té či oné reklamy. Ještě jsem opomenula kopírování. I to se ale musí umět! A i to samotné kopírování stojí čas a peníze.

Do toho vám každý den někdo volá, posílá emaily a nabízí tištěnou reklamu, placený zápis, PPC kampaně, reklamu na facebooku, nový web, banery na různých portálech, a všechno vám zaručeně přivede klienty a uvidí to desetitisíce až statisíce lidí. Ale jakých lidí? Potřebujete toto opravdu? Kdo je váš cílový zákazník? Maminka dvou dětí z okraje města, slečna, co miluje noční život, nebo kancelářští v hlavním městě? Hodně otázek? A proč asi? 

Čím více odpovědí máte, tím lépe zacílíte a vyberete tu správnou kombinaci nepřeberných druhů reklamních kanálů. Proto jsme připravili tento seriál, ve kterém chceme popsat jednotlivé možnosti reklamy, marketingové kanály, různé nápady, a to srozumitelně a jasně. Nebudeme ponaučovat, dávat přednášky a chytračit.  Jen se podělíme o zkušenosti z marketingu, o skvělé reklamní tahy a i nevydařené kampaně.

Ten správný marketingový koktejl totiž obsahuje z 80 procent jen a pouze to nejlepší z vás a zbylou částí jsou ty správně namixované reklamní kanály.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *